Senaste nytt

Hjälp att välja Hilton i London

Bibinski

Medlem
Hej!

Skall till London i slutet av månaden och tänkte boka min första stay i jakten på HHG.
Min vän bor i Kensington, men jag har ej lyckats hitta en recension om det hotellet här så första frågan lyder:

Hurdan är hotellet Hilton London Kensington?

Då meningen bara är att få en stay (kommer bo på Radisson till betydligt förmånligare pris resten av resan) så är Waldorf utesluten och även t5. Vilket skulle ni föredra ? Ursäkta om liknande tråd redan finns har som sagt inte hittat så mycket mer än korta recensioner.
 

Senator

Moderator
Hilton London Kensington präglas av väldigt små rum, men en ok lounge. Läget på Holland Park Ave är lite "off" med det bästa som är närheten till Westfield.

Jag bor som oftast på Hilton Metropole då det är nära till Paddington Station och Hyde Park. Ok lounge, men har man otur hamnar man i de orenoverad gamla rummen. Jag har dock nästan alltid flyt med hotellrummen..
 

Steve

Medlem
Har två senaste resorna till London bott på Hilton Park Lane, executive rummen högt upp är bra med fantastisk utsikt. Loungen har helt ok utbud.
 

Bibinski

Medlem
@Steve Eftersom enda syftet är att få en stay till min fast track till HHG så kommer jag inte boka den typen av rum och ej heller ha tillgång till lounge. Förhoppningen är att kunna nyttja den typen av tjänster när jag väl är HHG.

@Senator är det rimligt att anta att du har "tur" med rummen för att du redan är HHG ? :)
 
Jeg har gode erfaringer med Hilton London Tower Bridge og The Waldorf Hilton. Det første er meget moderne hvor det andet er i ældre stil.
 
Toppen