Senaste nytt

Søges: Inspiration/forslag på kreativ rute Paris–København - februar 2015

  1. Hvor vil du begynde rejsen? Paris CDG.
  2. Hvad er din destination? København.
  3. Hvornår skal du rejse? Onsdag d. 4 februar 2015 efter kl 09:30
  4. Hvornår skal du være fremme? Helst samme dag. Det kan også være dagen efter, så længe det ikke kræver en hotelnat undervejs.
  5. Hvor mange personer skal rejse? 1
  6. Hvilken kabineklasse? Højest mulige. Gerne Business, men realistisk Economy.
  7. Hvad er dit budget? Fleksibelt. DKK 0-3.000 alt afhængig af forslag.
  8. Hvad er vigtigst for dig?
    • Ikke SAS direkte CDG-CPH.
    • At flyve med en af de tre store alliancer (eller en kombination).
    • Prøve nye flyselskaber
    • Besøge nye lufthavne
    • 5th freedom-ruter er et plus og øger budgettet - jo mere eksotisk jo bedre.
    • Layovers der giver mulighed for et eller flere loungebesøg.
    • (Mulighed for cash-upgrade)
  9. Vil du stoppe andre steder end destinationen? Jeg kan sagtens have København som et stopover, sålænge det kan være 3-6 måneder.
Jeg kunne lave en lang liste med hvem jeg har fløjet med og hvilke ruter osv., men et hurtigt blik på min flightmemory giver nok en idé om hvor jeg har været.

Kom med alle mulige og umulige forslag - det er ikke helt utænkeligt at der er en "præmie" hvis jeg booker dit forslag :)
 

nota bene

Medlem
LH i P-klass business tillåter routing:

1. PAR-LH/4U-STR/NUE/MUC/LEJ/HAM/HAJ/FRA/DUS/DRS/CGN/BER-LH/
4U-STR/NUE/MUC/LEJ/HAM/HAJ/FRA/DUS/DRS/CGN/BER-LH/4U-CPH

Så bör gå att få in två nya flygplatser i tyskland med loungebesök?

Inte jättespännande, och ett 'problem' är att du får en retur någon gång inom en månad (men den kan ju missas eller bara del-användas).

För att hitta något riktigt tokigt ska man nog söka på deals i C från CDG till asien eller USA som tillåter stopover - men då kommer ju budgeten att sprängas hur man än gör.
 
Toppen