Mr.A
Medlem
Hej kära medresenärer, jag kom på en sak efter att ha fyllt en utvärdering efter min hemkomst med Swiss i förrgår.
Jag har aldrig ombetts att utvärdera en flight med SAS, jag har varit medlem i Eurobonus sedan 2002 och oftast legat på silvernivå
Däremot får jag det jämt och ständigt från Swiss, Turkish, Lufthansa, British, Air France, KLM, Finnair, Cathay, Thai och så vidare (har guld eller platinum nivåer med Turkish,British och Flying Blue)
Är det bara en slump eller bryr sig SAS inte vad kunderna tycker eller blir man endast tillfrågad vid högre status (har ju ofta använt mitt Senator eller Turkish guld med SAS också)?
Jag har aldrig ombetts att utvärdera en flight med SAS, jag har varit medlem i Eurobonus sedan 2002 och oftast legat på silvernivå
Däremot får jag det jämt och ständigt från Swiss, Turkish, Lufthansa, British, Air France, KLM, Finnair, Cathay, Thai och så vidare (har guld eller platinum nivåer med Turkish,British och Flying Blue)
Är det bara en slump eller bryr sig SAS inte vad kunderna tycker eller blir man endast tillfrågad vid högre status (har ju ofta använt mitt Senator eller Turkish guld med SAS också)?