Senaste nytt

Miami International AirPort - Victorias Secret

Crille81

Medlem
Hej,
Är det någon som vet om Victorias Secret har bh'ar på Miami International AirPort?

Någon som varit där nyligen eller har vägarna förbi de närmsta dagarna.

Tack på förhand!
/Christian
 

AABack2ARN

Medlem
Det är ganska stor andel av Victoria Secrets butiker som i stort sett enbart har utbudet av parfym och liknande och enbart en mycket begränsad mängd underkläder (har jag fått lära mig)... ;)
 

AABack2ARN

Medlem
Den typen av frågor finns inte på BC ;) Det går att komplicera den enklaste frågan till ett sammelsurium av olika diskussioner. Om en stund handlar denna fråga om immigrationen på Miami när man kommer med separata biljetter från olika delar av rymden :)
 

RickardG

Medlem
Hej,
Är det någon som vet om Victorias Secret har bh'ar på Miami International AirPort?

Någon som varit där nyligen eller har vägarna förbi de närmsta dagarna.

Tack på förhand!
/Christian
De har två koncept när det gäller de fysiska butikerna, de "vanliga" butikerna med ett mer komplett sortiment (vissa har även PINK och badkollektionerna) och de mindre som de kallar Beauty and Accessories.
På deras webbsida finns en bra store locator som visar vilka butiker som har vilket sortiment. Däremot går det inte att söka på "Beauty and Accessories" butikerna. Den butik som finns på flygplatsen (jag har aldrig varit där själv) verkar vara just en sån:
Victoria’s Secret opens Beauty & Accessories store at Miami Airport | TheMoodieReport.com
 

Pho

Medlem
Den typen av frågor finns inte på BC ;) Det går att komplicera den enklaste frågan till ett sammelsurium av olika diskussioner. Om en stund handlar denna fråga om immigrationen på Miami när man kommer med separata biljetter från olika delar av rymden :)

Och frågan är om @agehall kommer lägga till något om bruk av BH eller ej i sina budord! ;)
 
Toppen