Senaste nytt

15% rabatt hos TAP 6-7 januari

taxvalp

Medlem
Rabattkod NYEARPROMO.

TAP PORTUGAL | TAP Portugal

  • The 15% discount is applicable on total booking price.
  • The promotion code is valid on bookings through flytap.com only on 06 and 07 January 2015.
  • Valid for trips departing from all TAP destinations in Europe (except Portugal).
  • Travel to the entire TAP network.
  • The travel period is between 15 January and 31 May 2015 (excluding the periods between 12 and 22 February and from 20 March to 06 April 2015).
  • Valid for one-way or round trip journeys. For round trip journeys, the latest return will depend on the fare conditions.
  • Only valid for adult passengers.
  • Valid on flights operated by TAP/Portugalia (tap|discount, tap|basic, tap|classic and tap|plus products).
 

fmansson

Medlem
Stort tack för detta tips.Har just bokat ARN-LIS 6-10 feb i business till mycket bra pris.

Dock gjorde jag ju blundern att inte boka till Faro för några hundringar extra vilket hade gett mig ytterligare 2x1200poäng till EB.
 

niksal

Medlem
TAP är nu på min svarta lista. De beter sig som en LCC. Så länge allt går bra så är det okej, men blir det förseningar etc så är det lönlöst och/eller tidskrävande att få hjälp. YMMV.
 

AABack2ARN

Medlem
Gällde verkligen rabatten även business class? Eller är det som är tap|plus?

Avseende Faro: Har för mig att det förr stod att man inte tjänade poäng på Lissabon-Faro/Porto, men den informationen är borta nu från sas.se. Misstag eller är det så att man kan få poäng även på de sträckorna?
 

fmansson

Medlem
Business är tap/executive

Business ger 200& dock minst 1200p, så om man flyger LIS-FAO enkel så bör det ge 1200p.
 
Toppen