Senaste nytt

Har du några frågor till Qatar Airways?

Jacob

Medlem
Jag är just nu i Doha för stor invigning av den första färdiga Airbus A350 som nu levererats till Qatar Airways. Det kommer vara en del event och presskonferenser och ganska garanterat en massa personal på plats.

Har ni några frågor till Qatar Airways finns säkert möjlighet att ställa dessa. Skriv ett inlägg i tråden i så fall så gör jag mitt bästa att få svar.
 

Jacob

Medlem
Då är vi på plats för dagens första presskonferens, faktiskt i gamla Premium Terminal på gamla flygplatsen i Doha.

IMG_7717.jpg
 

Jacob

Medlem
De har vid tidigare tillfällen pratat om att byta ut första klass mot en "Super Business Class". Hur ser planerna ut angående det?

Här är en länk till en interview med Al Baker där han pratar om det, Qatar plans 'super business class' for Boeing 787, Airbus A350 - Australian Business Traveller
"Super Business Class" utvecklas just nu och kommer under 2016. Al-Baker säger att den kommer vara "unrivaled in the industy" och att han anser att första klass då inte längre kommer behövas.
 

Mr.T

Medlem
"Super Business Class" utvecklas just nu och kommer under 2016. Al-Baker säger att den kommer vara "unrivaled in the industy" och att han anser att första klass då inte längre kommer behövas.

Det låter mycket intressant, dock lite fundersam över hur de nämnvärt kan förbättra deras nuvarande produkt?
 
Toppen