Senaste nytt

Söker flygbiljett i business class till Hawaii

Falcon71

Medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? Cph - med Star A erbjudandet - Stockholm går så klart bra också om det nu skulle gå
  2. Var är din destination? Honolulu, Hawaii
  3. När vill/behöver du resa ut? 6/7/8 Augusti-15
  4. När vill/behöver du komma hem? 28/29 Augusti-15
  5. Hur länge vill du vara borta? se ovan
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna ett barn (5år)
  7. I vilken kabinklass?
    • First
    • Business
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? StarAlliance
  9. Vad är din budget? (per person) 13.000 med Star A dealen
  10. Vad är det viktigaste för dig? Eurobonus poäng ( alltså åka United så mycket det går ), drägliga tider, bra business så klart
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? här kommer kruxet, jag har fått till stopover Los Angeles på vägen hem utan någon större kostnad - men det skulle vara toppen och få in Maui som stopover - det har jag verkligen inte lyckats med. så önskan är att hitta en vecka Honolulu och en vecka Maui ( eller viceversa ) innan färd till Los Angeles, Jag får in Maui som byte med united på vägen till LAX men när jag lägger in den som stopp går priset upp till 60.000
 

fcx

Medlem
Via Maui är kanske inte giltig routing för den dealen. Försök att boka open-jaw (ut till Honolulu, hem från Maui) och lös transporten däremellan på annat sätt.
 

Direktorn

Medlem
Eller flyg till HNL t&r och köp en billig tur&retur mellan öarna med Hawaiian. Det kostar ca tusenlappen per person. Fungerade bra när vi var där förra sommaren.
 

Falcon71

Medlem
det gick att lösa med open jaw , men då kunde jag istället inte välja både San Francisco och Los Angeles utan var tvungen att ha samma stad - så det blir nog enkel biljetter mellan öarna som är lättast att få ihop
 
Toppen