En liten fråga, hur kommer man i kontakt med Diamond supporten? Känns som att sas har missat nått i att uppysa en om hur det "glassiga" livet som Diamond är...
Du får gärna skicka PM till mig med!Det är en "hemlig" kontaktväg dit, som ger svar normalt samma eller nästa arbetsdag. Du har PM...
Om man söker lite här på bc så är den ju inte så hemlig
Det är det. Men de skrev å andra sidan ut den i det mailet som specifikt sade att det var dem man skulle kontakta för att få rätt poäng för bokningar gjorda före brytpunkten, som just det här ärendet gälldeLite tråkigt att SAS inte skriver ut den, exempelvis på diamond-siten.
Det är det. Men de skrev å andra sidan ut den i det mailet som specifikt sade att det var dem man skulle kontakta för att få rätt poäng för bokningar gjorda före brytpunkten, som just det här ärendet gällde
Men ja, det vore ju inte fel om det stod t.ex. på EB-siten när man var inloggad. De vet ju att man är EBD, eftersom de kan skriva ut den delen.
Jag har fått EBD smartpassTill och med BA klarar ju att skriva det på hemsidan (och då pratar vi ändå om ett land som fortfarande har heltäckningsmattor i badrummen och avloppsrören på utsidan av husen)!
Eller varför inte skriva det på diamond-korten som vi får? Eller på EBG-smartpassen som diamondinnehavarna får?