Senaste nytt

Söker billig Business Class Stockholm-Chiang Mai (alt. Bangkok) mitten februari

Hansi

Medlem
Söker billigaste Business biljett Sverige - Thailand t.o.r.
Från: Arlanda (ARN)
Till: Chang Mai (om ej till BKK)
Klass: Buisness
Pris: 7 000 - 13 000 SEK
Pga SJ anslutning: Utresa efter 10:30 och landning före 19:30 annars extra hotellnatt.
Bolag: Helst Star Alliance, men även Finnair och Air Berlin med partners.
När: Mitten av februari i 7 - 10 dagar
Pax: 1 st pensionär och EBG

Tycker jag använt Dr M´s mall på ett bra sätt nu trotts klagomål... ;)

Anm.: Billigaste jag fann idag är Aeroflott 16 522 SEK, Finnair 13 800 SEK och Norweigian 12 665 SEK (flyger ej Norweigian av samma skäl som Ryanair) till BKK. Till Chang Mai 19 900 SEK
med Quatar..
 
Last edited:

seat56f

Medlem
British Airways?
 

Attachments

  • Capture.PNG
    Capture.PNG
    46,4 KB · Visningar: 319

Paby

Medlem
Du kan få BA inkl inrikesflygningen från Bangkok till Chiang Mai (i Economy med Bangkok Airways) för ca 15400 kr - tror det är svårslaget för att komma till slutdestinationen. BA säljer Bangkok Airways som codeshare så du kan dessutom boka direkt på BAs hemsida utan att behöva blanda in resebyrå.
 

Glenn E

Medlem
Thai har ett erbjudande till Phuket med stopover i Bangkok på hemvägen för 15418 kronor i Business inkl skatt.
Planet, en B777-300ER har jättebra stolar med 4 stolar på en rad , stor skärm och mycket bra service.
Jag flög just Köpenhamn-Phuket med detta plan.
 

charmkurs

Medlem
Om du kan tänka dig att köpa en separat biljett sista sträckan har Bangkok Airways en kampanj just nu. T/r ca 800 kronor, dock ingen business på den sträckan, å andra sidan är det bara lite mer än en timme. Jag har flugit denna routing många gånger på separata biljetter och det går att checka igenom bagaget - Chiang Mai är en av de internationella flygplatser i Thailand som har tull. När jag flög (med TK) i december var jag dock tvungen att gå till desken och förklara då incheckningsagenten inte visste detta. Med den kampanj jag har sett att Finnair har nu är det väl en bra kombo med tanke på att de har codeshare...
 
Toppen