21 november flög jag ARN-ORD med hela familjen. Fick igenom en uppgradering till Plus med Optiontown. Har bara blivit krediterad för GO. Jag har tydligt angivit EB-nummer för alla, så det ska inte vara några problem.
12 december mailar jag till ebretro@sas.se för att påtala att inga poäng kommit in för uppgraderingen.
19 december mailade jag igen till samma adress och undrade om mitt ärende kommit in, har inte fått någon som helst respons - inte heller autogenererad.
Idag 2 januari har jag fortfarande inte hört någonting alls.
Flög den 29e dec CPH-PEK och fick igen en uppgradering via Optiontown. Poängen har nu tickat in - fast igen bara "GO".
Är denna svarstid normal? OK juletider, men tycker det är riktigt dåligt att inte få svar. Räcker med "Tack, vi återkommer snart" så man vet att man ska slippa hålla koll. Får ni autogenererat mail till svar att dom fått in mailet?
Kan det hända att man får för GO först och att det ändras till Business/Plus? Vad är er erfarenhet, har det tickat in rätt direkt när ni fått igenom Optiontown?
Jäkla drygt att behöva hålla på med detta, jag har ju inte gjort något fel.
12 december mailar jag till ebretro@sas.se för att påtala att inga poäng kommit in för uppgraderingen.
19 december mailade jag igen till samma adress och undrade om mitt ärende kommit in, har inte fått någon som helst respons - inte heller autogenererad.
Idag 2 januari har jag fortfarande inte hört någonting alls.
Flög den 29e dec CPH-PEK och fick igen en uppgradering via Optiontown. Poängen har nu tickat in - fast igen bara "GO".
Är denna svarstid normal? OK juletider, men tycker det är riktigt dåligt att inte få svar. Räcker med "Tack, vi återkommer snart" så man vet att man ska slippa hålla koll. Får ni autogenererat mail till svar att dom fått in mailet?
Kan det hända att man får för GO först och att det ändras till Business/Plus? Vad är er erfarenhet, har det tickat in rätt direkt när ni fått igenom Optiontown?
Jäkla drygt att behöva hålla på med detta, jag har ju inte gjort något fel.