Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.

agehall

Medlem
Då tar jag mig friheten att öppna tråden för 2015 trots att vissa delar av världen fortfarade har 2014.

I den här tråden kan du posta en liten hälsning till oss andra BC-medlemmar när du passerar en lounge någonstans i världen! Alla är välkomna att posta och vi ser fram emot att följa medlemmarnas loungebesök världen över.

Själv har just anlänt i Premier Lounge i Denpansar tillsammans med @FruAgehall, vilket inte alls är så dåligt som vissa gav intrycket av förra året. Jämför man med den lounge som MH tillhandahåller för förstaklasspassagerare så är detta rena rama lyxen!
 

Glenn E

Medlem
Det är väl den loungen man får om man åker Singapore Airlines också eller är det Garudas lounge? Jag tycker nog inte att den (sq) loungen var så bra. MH första klass lounge i KL måste ju vara mycket bättre även om det är 15 år sedan jag var där. Trevlig resa!
 

Murre

Medlem
Då var man i Göteborg igen tyvärr var SAS loungen stängd men kom in i den andra loungen med mitt Diners-kort. snart är det dags för första benet ner till Frankfurt och FCT.
 
En hälsning från Admirals Club D23 på DFW!
Väntar på första flighten som tar mig hemåt via MIA, LHR och hem till GOT.
Spöregn och nollgradigt här, hoppas Texas-folket klarar av detta.

Ser framemot min första upper deck upplevelse också på BA's 747.
 

Mickey

Medlem
Frukost i ANA suit lounge på HND. Mycket trevlig lounge.
image.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen