Senaste nytt

Vad gör man med få Scandic poäng som går ut snart?

mry

Medlem
Jag har 6000 poäng (av totalt 24300) som går ut vid årsskiftet, någon som har bra förslag vad man gör med dem?
 

Morgan

Medlem
* Går det inte att boka en vistelse under 2015 med poängen, likt man kan göra med Eurobonuspoäng?
* Växla in 5000 poäng mot en värdecheck på 100 kr att använda på hotellet (dåligt värde, men något...)
* Växla in mot en frinattskupong på 5000 poäng och sälj den på Tradera för ett par hundra...
 

aikputte

Medlem
Frinattskupong helt klart, gäller väl 6 månader extra då.
5000 poängskupong kan man sälja på Tradera för ca 200kr eftersom den inte räcker till en natt men någon kanske redan har några kuponger.

Jag har fått flera av min pappa förut. Man får ringa Scandics bokning och hoppas att det finns rum kvar för "kupongbokning", ibland får man Standardrum, ibland Superiorrum och ibland Juniorsvit för samma poäng om man har tur.
 

FF#1

Medlem
Nu var det beställt en frinattskupong om 10000p, vilket förmodligen löser problemet.

Bodde faktiskt två nätter i Sundsvall på Scandic nord i somras, en hotelupplevelse över förväntan. Efter renoveringen är det helt ok för att vara ett gammalt motell.
 

FF#1

Medlem
Tro det eller ej, den utlovade kupongen dök upp! nu gäller det bara att utnyttja den innan den förfaller.
 
Toppen