Senaste nytt

London med hotel

Maserati

Medlem
Hej!

Jag och en vän behövde verkligen en resa nu, jag satt och letade lite på diverse sidor innan jag snubblade in på BA.com och hittade att de hade ett litet erbjudande för flyg+hotel.

Slutade med att vi bokade BA London T/R plus Hilton Olympia i 3 nätter i mitten av januari för 5600kr för båda två. Har vi gjort en bra deal?

Funderar på att uppgradera hem resan för att få ta med den där extra väskan plus lite lounge häng på Heathrow, min lounge vistelse på Arlanda inte var en riktig höjdare senast. Men lyckas inte få någon offert på My Booking, måste jag ringa in? Vad kan det kosta att uppgradera på tillbaka resan?

Maserati
 

fcx

Medlem
Funderar på att uppgradera hem resan för att få ta med den där extra väskan plus lite lounge häng på Heathrow, min lounge vistelse på Arlanda inte var en riktig höjdare senast. Men lyckas inte få någon offert på My Booking, måste jag ringa in? Vad kan det kosta att uppgradera på tillbaka resan?

Det tar minst 48 timmar efter bokning innan du kan få något uppgraderingserbjudande. Priserna är från drygt 500 kr/pers och uppåt, beroende på tillgänglighet.
 

agehall

Medlem
Ang din fråga om du gjort en bra deal - jag skulle säga att ni gjort en OK affär. Ingen superdeal, men det är väl ett ganska OK pris.
 
Toppen