Lite lätt frustrerad, har på kort tid flugit via CPH och två av två gånger så har mitt incheckade bagage inte kommit fram. Senast dök det upp 22 timmar senare och idag dök endast 2 av 4 incheckade väskor upp och en av väskorna som kom fram var dessutom skadad så pass illa att den spruckit . Det blir minst 24 tim försening på bagaget även denna gång, leverans troligen först på julafton.
Pratade med killarna vid "baggage tracing" och de sa att situationen var helt sanslöst just nu, varje flyg som kom (antar från CPH) saknade bagage som sedan kom med nästa o.s.v. och så hade det varit i ett par dagar.
Har det uppstått ett svart hål i CPH bagagehantering månne? Någon med samma erfarenhet? Ska tillägga att SAS tig sitt ansvar förra gången fulkt ut och ersatte mina utlägg så över dem ska ingen skugga falla.
Pratade med killarna vid "baggage tracing" och de sa att situationen var helt sanslöst just nu, varje flyg som kom (antar från CPH) saknade bagage som sedan kom med nästa o.s.v. och så hade det varit i ett par dagar.
Har det uppstått ett svart hål i CPH bagagehantering månne? Någon med samma erfarenhet? Ska tillägga att SAS tig sitt ansvar förra gången fulkt ut och ersatte mina utlägg så över dem ska ingen skugga falla.