Senaste nytt

What!? EnterCard gör något rätt!

agehall

Medlem
Fick just ett SMS till min telefon efter att i rask följd ha bokat lite flygbiljetter kors och tvärs. Det visar sig vara EnterCard som skickat ett SMS för att bekräfta att det verkligen är jag som bokar udda enkelbiljetter i USA.

Fick möjlighet att bekräfta genom att svara "JA" och födelsedatum eller "NEJ".

Det här är något andra skulle kunna ta lärdom av! Vi gillar ju att snacka skit om EnterCard som gör det mesta fel, men i det här fallet tycker jag de förtjänar lite beröm!
 

Storsteffe

Medlem
Får dessa med jämna mellanrum, en gång var det felaktigt då ringde de upp och fixade med nytt kort och hela den biten, samma dag hände det för övrigt med amex också.
 

Kricka

Medlem
Ja, fick sms också häromdagen när jag handlat en stor TV, köpt flygbiljetter etc.
Föredömligt att de håller koll och kollar när råkar bränna "hela lönen" på en dag !
 

gdaily

Medlem
Fick just ett SMS till min telefon efter att i rask följd ha bokat lite flygbiljetter kors och tvärs. Det visar sig vara EnterCard som skickat ett SMS för att bekräfta att det verkligen är jag som bokar udda enkelbiljetter i USA.

Fick möjlighet att bekräfta genom att svara "JA" och födelsedatum eller "NEJ".

Det här är något andra skulle kunna ta lärdom av! Vi gillar ju att snacka skit om EnterCard som gör det mesta fel, men i det här fallet tycker jag de förtjänar lite beröm!

Hände mig också för ett år sedan när jag gjorde fyra transaktioner i "fyra olika länder" (tack vare Internet går det fort ibland) under loppet av en timme.

Jag fick valen Ja, Nej och Osäker, om jag kommer ihåg rätt.
 

Homer

Medlem
Mailar gör de också



Vi söker dig i ett brådskande ärende gällande ditt Visa British Airways kort som slutar på ****. Vänligen kontakta oss snarast på +46 8737 1703. Vi har öppet dygnet runt. Om vi redan varit i kontakt med dig, kan du bortse från detta e-mail.

EnterCard Holding AB Organisational number: 556673 - 0585
Privacy Policy Cookies Web site
 

henrik l

Medlem
Har också fått meddelanden vid två tillfällen, en gång när en konferens i Indien betalades och andra gången när jag köpte Life Miles.
 

agehall

Medlem
Var just i kontakt med EnterCards kundtjänst för att dubbelkolla att jag borde få en voucher vilken dag som helst. Blev riktigt bra bemött och de bekräftade att min voucher skapades igår och var under processning, så den ska dyka upp vilken dag som helst.

Är det kanske så att de börjat få ordning på saker och ting? Det var ju rätt länge sedan vi hade rapporter om strul här på forumet...
 
  • Gilla
Reactions: doc
Toppen