Senaste nytt

BA Visa 2-4-1 (2 för 1) voucher

WTP

Medlem
Det står på faktura när det är brytdatum. Brukar vara mellan 5:e och 7:e i månaden.
Om jag minns rätt nästa brytdatum är 5. januari.
 

Homer

Medlem
Jag har inte använt kortet på över en månad för jag tänkte skjuta på triggandet av vouchern till slutet på året,
för en vecka sedan fick jag till min förvåning meddelandet att jag fått en voucher så jag trodde att jag kanske räknat fel.
På kontoutdraget som kom idag står det 199.639kr vilket var vad jag räknat med.
Orkar inte bråka för det är inte jätteviktigt.
 

Dr. Miles

Expert
Jag har inte använt kortet på över en månad för jag tänkte skjuta på triggandet av vouchern till slutet på året,
för en vecka sedan fick jag till min förvåning meddelandet att jag fått en voucher så jag trodde att jag kanske räknat fel.
På kontoutdraget som kom idag står det 199.639kr vilket var vad jag räknat med.
Orkar inte bråka för det är inte jätteviktigt.
Förhoppningsvis kommer du att resa med en betald biljett från någon av reorna som gäller för under jul och nyår, så du inte behöver att använda vouchern i slutet av året. ;)
 

Henrik_B

Medlem
Jag har en outnyttjad 2-4-1 som går ut i juli 2015. Om jag får ihop till en till under 2015, kan jag då utnyttja båda vid en bokning så det blir 4-4-2 (förutsatt att den tidigare ännu ej gått ut)? Har någon gjort detta?
 

agehall

Medlem
Fast det blir väl två olika bokningar då va? Har aldrig testad själv, men tycker det låter logiskt. I de flesta fall är detta dock en oväsentlig detalj,
 
Toppen