Senaste nytt

Sätt betyg på dina flygningar

BusinessClass har över 80 000 läsare över hela Skandinavien och tillsammans flyger vi troligen en miljon flygningar per år. Vi vill samla era erfarenheter och åsikter i vår flygdatabas - det tar bara någon minut att sätta betyg! Vi har valt att mäta följande delar av flygningen: Incheckning, kabin, säte, underhållningssystem, mat & dryck, service…
 

Ozz

Medlem
Jag är gärna med och bidrar med recensioner men jag saknar mitt "vanligaste alternativ" i listningen, Thai Airways 777 - Premium Economy.
 
Listan skulle behöva lite jobb, bland annat listas SAS Boeing A320 (ny modell?), och jag saknar A321 (hittade bara A320).

Ideen verkar dock bra, om man regelbundet sätter betyg kommer man nog fort få en ganska bra statistik på hur olika bolag klarar sig i stora drag.
 
Listan skulle behöva lite jobb, bland annat listas SAS Boeing A320 (ny modell?), och jag saknar A321 (hittade bara A320).

Ideen verkar dock bra, om man regelbundet sätter betyg kommer man nog fort få en ganska bra statistik på hur olika bolag klarar sig i stora drag.
Jeg er ganske sikker på at det er tanken at A319, A320 & A321 alle hører under A320 - i praksis er der jo kun marginal forskel for passageren.
 

Agö

Medlem
Jeg er ganske sikker på at det er tanken at A319, A320 & A321 alle hører under A320 - i praksis er der jo kun marginal forskel for passageren.
Tycker personligen att det är ganska stor skillnad mellan 319 och 321. I SAS-tappning föredrar jag 320 med nya säten och bättre benutrymme.
 

ACervin

Medlem
Efter man skrivit betyg skulle jag vilja se en knapp, vill du lägga in en recension till? Skulle spara några musklick när man är recensionssugen.
 
Toppen