Senaste nytt

Mellandagsre(s)a till Dallas

Hej,

Måste hitta flyg för en oplanerad jobbresa som dök upp här idag! Hoppas någon kan hjälpa till att hitta något intressant.
  1. Varifrån vill du börja din resa? Göteborg
  2. Var är din destination? Dallas
  3. När vill/behöver du resa ut? 26:e december +1 dag
  4. När vill/behöver du komma hem? Måste vara hemma 2 januari igen
  5. Hur länge vill du vara borta? --
  6. Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
  7. I vilken kabinklass? I Business class
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? OneWorld
  9. Vad är din budget? (per person) Helst inte över 25-30 000:-
  10. Vad är det viktigaste för dig? Att få in så många miles som möjligt till mitt AAdvantage-konto
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Har möte i Dallas 29-30/12, övrig tid kan spenderas i någon intressant stad
 

Senator

Moderator
Nu har jag inte lagt mycket tid, men tyvärr hittar jag inget roligt som både möter budget och OneWorld. Det jag ser är att Virgin/Delta har ok priser till New York för ca 16 000kr med 7 dagars förköpskrav, sedan får du resa därifrån. Tyvärr är du lite sent ute tror jag för deals med OneWorld från GOT.

Kolla runt om det finns nåt från BRU, DUB, AMS är mitt tips.
 
Nu har jag inte lagt mycket tid, men tyvärr hittar jag inget roligt som både möter budget och OneWorld. Det jag ser är att Virgin/Delta har ok priser till New York för ca 16 000kr med 7 dagars förköpskrav, sedan får du resa därifrån. Tyvärr är du lite sent ute tror jag för deals med OneWorld från GOT.

Kolla runt om det finns nåt från BRU, DUB, AMS är mitt tips.
Ja, jag har svårt att hitta något vettigt alls faktiskt! Vet ju att det är lite tätt inpå och att det var en rea nyss men något borde ju finnas...
 
Toppen