Senaste nytt

Plötsligt så händer det - bokning i "den fina världen"

M

Monkey_Class

Guest
Enda abret är att jag med största sannolikhet kommer att gå emot ett av mina budord - inte supa (dricka - för dem som har svårt med mina ordval), då det är en dagflight och den är 11 hr lång :) Hoppas att de inte har skumpan synlig för då kommer min önskefilm i paddan att förbli osedd under den delen av resan :)
 

Jonas C

Medlem
Enda abret är att jag med största sannolikhet kommer att gå emot ett av mina budord - inte supa (dricka - för dem som har svårt med mina ordval), då det är en dagflight och den är 11 hr lång :) Hoppas att de inte har skumpan synlig för då kommer min önskefilm i paddan att förbli osedd under den delen av resan :)
Film och skumpa är väl det bästa sättet att fördriva en långflygning på! :)
 
M

Monkey_Class

Guest
Regel bruten med råge :) bidde några glas om man säger så :)

Sitter nu i Thai loungen och stirrar på nästa boardingkort - det måste vara en plott för det enda jag kan se är. ............... C C och rad 4.

Vad har hänt? Var är kameran ?.. Uppgraderad - nice. Synd bara att kärran lyfter 0110 och att jag måste åka direkt till arbetet men å andra sidan - det är morgondagens bekymmer :)
 
M

Monkey_Class

Guest
Puuh. Bekymmer blev det - trött som en skånsk arbetslös. Tom i huvudet och törstig. Nog för att man kan hitta mineralton i vissa sorter av vin/skumpa men inte så mycket som inatt med tanke på de mängder av H2O som rinner ned i min strupe. Tur att det bara är enkla uppgifter idag typ skaka tass med halva managementet och vara social.

Kul var det dock att bli uppgraderad och tur var väl det för Monkey class gav skäl för namnet igår. Bara så att Ni vet - jag älskar kineser och Kina - igår med en helt full monkey class med dem så blev det moneky class på riktigt :) Ni som har varit Kina mycket vet vad jag menar - de var sådär "kinesiska" som bara kineser kan vara :)
 
Toppen