Senaste nytt

Flyghistoriken borta på mitt EuroBonus-konto

Sedan någon vecka tillbaka är alla mina flygresor borta på EuroBonus - Mina sidor. Kvar ligger endast resor gjorde på poäng samt poäng från samarbetspartners (Amex, MC, Fortum etc).

Mina ackumulerade poäng är oförändrade så inget konstigt där. Gjorde en SK flygning igår och skall göra en ny ikväll. Intressant att se om poängintjäningen åker upp utan att jag ser resan på Mina sidor.

Någon som känner igen detta problem?
 

Silferlood

Medlem
Jo, jag har haft samma problem ett par ggr. Ringde en gång och då tog det en halvtimma så var de på plats igen. De finns där men man blir lite 'worried'.
 

dino_81

Medlem
Har också har ett liknade "problem" - då försvann de senaste årens aktiviter på kontot medan tidigare fanns kvar. Korrigerades per automatik efter några dagar.
 

kristerj

Medlem
Samma sak har hänt mig också, alla flygningar försvann ur listan, men poängen fanns kvar. Ringde supporten och de skulle ordna med en reset av kontot inom 24 h. Några timmar senare hade flygningarna återkommit.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Verkar vara lite allmänt tjall med EB just nu. Hela min profil var borta under gårdagen. Tredje gången på kort tid SAS verkar ha "större" problem med hemsidan?
 

Brandten

Medlem
Chattade med SAS supporten nu och påpekade att jag inte hade min historik på mina eurobonus sidor eller i appen.
Tog 20 sekunder så skrev han: "Testa nu" och vips så var allt som förut igen.
 
Toppen