Senaste nytt

Bästa resehögtalare under 1000kr

Ricci

Medlem
Jag sitter och funderar på att skaffa mig resehögtalare till rimligt pris men med bra ljud.

Har ni några förslag?
 

Jonas C

Medlem
Skulle rekommendera Bose SoundLink Mini. Den kostar visserligen 1790kr, men ljudet är riktigt riktigt bra för att komma från en så pass liten högtalare.
 

Ricci

Medlem
Skulle rekommendera Bose SoundLink Mini. Den kostar visserligen 1790kr, men ljudet är riktigt riktigt bra för att komma från en så pass liten högtalare.

Jag läste lite om den från @Martin Björnström inlägg http://Imponerad av Bose Soundlink Mini resehögtalare | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor

Det är kanske värt att åka till Bosebutiken och lyssna på den. Frun åker till USA om 2 veckor och man kanske borde ge henne i uppdrag att köpa den där istället:)
 
Last edited:

Palazzi

Medlem
Man får ju vara beredd på en del avkall, men om man bara vill ha möjligheten att lyssna på musik så :)

En på kontoret har en sådan där Bose-högtalare, men om man är Hifi-nörd som mig.....ja då irriterar det att ljudet är så pass platt. Var imponerad till en början, men sedan hör man bristerna. Nu har jag en helt stereoanläggning i mitt kontor, men det är ju inte direkt smidigt.

Tyckte själv att TDK A33 höll samma standard som Bose, för 999kr. Den enda jag upplevde bättre var Loewe Speaker 2go, men den går för 2190kr.

Bara av nyfikenhet (riktat till flera) - när använder man en portabel högtalare? :)
 

jannewa

Medlem
Bara av nyfikenhet (riktat till flera) - när använder man en portabel högtalare? :)

När jag satt här var det skönt med lite musik. :)
10486132_10202660742589168_8288621995824740555_n.jpg
 
Toppen