Senaste nytt

Saknar 75 Eurobonus baspoäng

FF#1

Medlem
Så fort de sista flygningarna för året har postat (kanske mitten på nästa vecka) så kommer jag att sakna 75 EB bas-poäng för att nå upp till Diamond, vad tar man sig till?
Är less på att flyga för i år så då återstår det nog bara att köpa baspoäng eller be till en högre makt... :)

Nu får jag ångra att jag inte drev på hårdare att kräva mina ytterigare 600 poäng för en flygning SFO-LAS som jag skulle ha fått av en köpt uppgradering... Men jag lyckades tappa bort det nya boardingkortet och sen skulle United ha 20$ för att ta fram en kopia. Lätt att vara efterklok...Suck!

Några tips?
 

EBGGOT

Medlem
Så fort de sista flygningarna för året har postat (kanske mitten på nästa vecka) så kommer jag att sakna 75 EB bas-poäng för att nå upp till Diamond, vad tar man sig till?
Är less på att flyga för i år så då återstår det nog bara att köpa baspoäng eller be till en högre makt... :)

Nu får jag ångra att jag inte drev på hårdare att kräva mina ytterigare 600 poäng för en flygning SFO-LAS som jag skulle ha fått av en köpt uppgradering... Men jag lyckades tappa bort det nya boardingkortet och sen skulle United ha 20$ för att ta fram en kopia. Lätt att vara efterklok...Suck!

Några tips?


Jag hade ringt dem (EB) och förklarat läget ... det har förstått kollegor i liknande lägen!
 

FF#1

Medlem
Känns ju sådär att köpa 1000 baspoäng för att jag behöver 75, men vad sjutton om det inte löser sig på annat sätt så får jag väl göra det.
Det blir ju billigare och snabbare än en MR till första bästa billiga desitnantion.
 

FF#1

Medlem
Skulle vara trevligt men biljetterna är inte billiga alls, typ 3000 kr för LLA-ARN tur och retur. Ska plocka in någon monks träff i vinter i samband med annat
 
Toppen