Senaste nytt

Tips på prisvärt hotell i San Francisco april-maj?

Ska till SFO 27/4 - 6/5 och söker efter ett prisvärt hotell, gärna med rabatter.
CARLSONF fungerar visst inte på radisson i staden. Det vid flygplatsen är inte aktuellt.

Helst under 2000kr/natt. Vi är två som reser och det ska inte vara en dubbelsäng utan två separata.

Har aldrig bott på hotell i SFO tidigare så alla tips är välkomna.
 
En annan som jag kan varmt rekommendera är Hotel Clift som tillför på Morgan kedjan. Där jag själv bott en tillfälle 3 nätter. Hotellet har en super snygg lobby... :)

san-francisco-clift-110085.jpg
 

magic

Medlem
Hej! Jag bodde på Argonaut Hotel i mars 2011 och det överträffade förväntningarna. Mycket trevlig personal och bra läge nere vid Fishermans Wharf. Rekommenderas!

Länk: Argonaut Hotel
 

ucce

Medlem
Ska till SFO i mars och ska bo på Westin Market Street för $173/natt- har status med SPG så jag försöker boka deras hotell. Kan rapportera tillbaka efter det.

Annars har jag också hört mycket gott om The Clift. Verkar vara rätt dyrt där generellt, men sök på hotelscombined.com lite då och då så brukar ddet dyka upp något.

Vill du testa W kan jag också rekomendera att söka på hotelscombined efter bäst pris, men använda SPGs best rate guarantee sedan. Det ger ytterligare 10% på det (bättre) pris du hittar.
 
Annars har jag också hört mycket gott om The Clift. Verkar vara rätt dyrt där generellt, men sök på hotelscombined.com lite då och då så brukar ddet dyka upp något.

Vill du testa W kan jag också rekomendera att söka på hotelscombined efter bäst pris, men använda SPGs best rate guarantee sedan. Det ger ytterligare 10% på det (bättre) pris du hittar.

Va roligt att vi båda rekommenderat samma hotel som Clift och W.
 

jurgenb

Medlem
Apropå Clift, lyckades hitta en svit där för 15lax.. 10-16/6.
Hur är det med Morgan Hotel Group har dom något bonusprogram och isåfall något att fundera på?
 
Toppen