Senaste nytt

Auckland, Sydney, Bangkok i en och samma resa

Vi måste åka till Auckland i Mars. Jobbrelaterat men semester bakas in efter. Således är det bråttom dit men lite mer fritt hem.




  1. Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
  2. Var är din destination? Auckland 2 veckor
  3. När vill/behöver du resa ut? 13 Mars på kvällen, inget annat går.
  4. När vill/behöver du komma hem? Senast 12 April, sen börjar skolan att knorra
  5. Hur länge vill du vara borta? 4 veckor
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna och 2 barn som är 3 resp. 8 år.
  7. I vilken kabinklass? Economy eller Economy plus
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Spelar ingen roll
  9. Vad är din budget? (per person) mest för pengarna, blir det poäng i Eurobonus så är det plus
  10. Vad är det viktigaste för dig? Att vi är i Auckland senast Sön 15 Mars sedan börjar jobb dagen efter. Sedan som sagt 2 veckor där.
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Ja Sydney 5-6 dagar, Bangkok 8-9 dagar
 
Det här blir knappt 15000 per vuxen:

Long.png

AKLSYD.png
SYDBKK.png
 
  • Gilla
Reactions: pep
Vi skippar Bangkok. Nu är det till sydney som gäller. Resa till Auckland bokas separat, borde inte vara något problem Sydney-Auckland

  1. Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
  2. Var är din destination? Sydney
  3. När vill/behöver du resa ut? 13-14 Mars
  4. När vill/behöver du komma hem? Senast 12 April, sen börjar skolan att knorra
  5. Hur länge vill du vara borta? 4 veckor
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna och 2 barn som är 3 resp. 8 år.
  7. I vilken kabinklass? Economy eller Economy plus
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Spelar ingen roll
  9. Vad är din budget? (per person) 5000:-
  10. Vad är det viktigaste för dig? Kort restid
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Auckland 2 veckor
 
Är din budget verkligen 5000 SEK/person eller är det tryckfelsnisse som har varit framme?

Nej utan en tuff utmaning:)

Har hittat för 7500:- /person. Men jag vet ju inte vad man kan komma undan med. Annars bokar jag till detta pris idag, ju närmre avgång ju billigare borde det bli. Men har väntat tidigare och då har priset dubblerats, inte så kul. Kanske är bra pris. Vet inte riktigt var jag skall leta efter biljetter. Har kollat momondo, flygstolen och Finnair har ett erbjudande.
 
Jag lämnar walk over till denna utmaningen, du behöver en fuel dump eller mistake fare för att flyga till Australien så billigt. Eller förresten, om du menar 5000 SEK i genomsnitt per person kanske det kan lösa sig med barnrabatter, men det har jag tyvärr ingen koll på.
 
Toppen