Senaste nytt

Vinn 1.000.000 poäng med Budget Biluthyrning

Homer

Medlem
1,000,000 Extrapoints?
Send us your perfect car journey snapshot, and write a few words to go with it, for your chance to win 1,000,000 Extrapoints.

There are 6 prizes in total: 1 winner will receive 1,000,000 Extrapoints and 5 winners will receive 100,000 Extrapoints each.

Want to earn more? Take your picture in a Budget car and you’ll earn up to 1,000 Extrapoints

(de sistnämnda låter suspekt "up to" (!) vad avgör hur mycket man får? )

Share your perfect car journey and WIN
 
A

Aurora

Guest
Ehhhh, tror dere jeg vinner om jeg sender inn bilde av leiebilen mannen min fiksa oss i USA? Det står jo bare HERTZ på den.... :D

10747793_1582282818666517_443508645_n.jpg


Regner med det bør være en bil som "ser ut" som en budget bil :p Noen forslag? Regner med en spillerny Merche E-class heller ikke er helt i budget-stil. Hmmm. Kanskje Opelen fra Hellas kan passe inn.
 
Hahaha. Har en bra bild till den här tävlingen.
Lär inte vinna pga deltagarantalet som lär vara enormt men juryn lär få sig ett gott skratt när dom ser bilden! :p
 
Last edited:
Ehhhh, tror dere jeg vinner om jeg sender inn bilde av leiebilen mannen min fiksa oss i USA? Det står jo bare HERTZ på den.... :D

10747793_1582282818666517_443508645_n.jpg


Regner med det bør være en bil som "ser ut" som en budget bil :p Noen forslag? Regner med en spillerny Merche E-class heller ikke er helt i budget-stil. Hmmm. Kanskje Opelen fra Hellas kan passe inn.
En sådan Mustang har jag också hyrt där, en riktigt trevlig bil!
 

swadabe

Medlem
Ny omgång kanske betyder att de inte fick in så många bidrag? De kan i teorin köra om och om och om igen i marknadsföringssyfte.. återstår att se efter 15:e maj.

"The Promoter reserves the right to withdraw the prize draw or amend these terms and conditions without prior notice at any time, for whatever reason, and without any liability to customers for doing so."
 

Brandten

Medlem
Hyrde en skåpbil på AVIS (operated by Budget) och hittade ett par begagnade stringtrosor i bilen, undrar om man vinner på den bilden? :p
 

karho

Medlem
Ny omgång kanske betyder att de inte fick in så många bidrag? De kan i teorin köra om och om och om igen i marknadsföringssyfte.. återstår att se efter 15:e maj.
Min bild är sjukt fin så jag tror de nöjer sig efter denna omgång.

Hyrde en skåpbil på AVIS (operated by Budget) och hittade ett par begagnade stringtrosor i bilen, undrar om man vinner på den bilden? :p

Go! För du tog väl en bild, as you do i såna lägen?
 
Toppen