Senaste nytt

SAS drar tillbaka redan tryckta Scandinavian Traveller (Nr2)

Nemo

Medlem
Så det är därför det inte går att läsa den i appen. Den finns nedladdad men omöjlig att läsa. De har alltså även dragit tillbaka det skrivna ordet direkt ut ur min iPad :-( Gör de även hembesök hos alla passagerare som tagit med sig det tryckta exemplaret? Välkommen till Du Sköna Nya Värld som även har skaffat sig ett Sanningsministerium.

image.jpg image.jpg

Edit: Det går faktiskt att läsa det nedladdade, den syns bara inte i Newsstand. Fast artikelns diskurs hör verkligen inte hemma på bc.se ./.
 
Last edited:

AABack2ARN

Medlem
Intressant att det sker någon form av validering när man vill läsa något i appen. Blir dessutom lite lätt irriterad på hur "nätverkstjattriga" de flesta appar är.
 
Överhuvudtaget förvånansvärt att de tar in en artikel med politiskt innehåll i en ombordtidning oavsett om den är korrekt eller inte.
+1 Akkurat hvad jeg tænkte. Skriv dog f*rhelvede om noget vi "erfarne rejsende" synes er spændende. Politik kan vi tidsnok tage del i når vi er tilbage på jorden.
 

fcx

Medlem
Nu riskerar jag att trampa i klaveret med besked, men jag kör på ändå, för jag tänker skicka ungefär samma åsikt till SAS inom kort

Jag blev mycket positivt överraskad över artikeln i ombordtidningen. Jag har inga åsikter om sakinnehållet, men att få in en lång artikel om ämnen som faktiskt är läsvärda ser jag som en mycket positiv breddning av utbudet. Annars brukar det bara vara sida upp och sida ner med innehållslösa "researtiklar" som inte intresserar mig alls, men här var något som man skulle kunna ha hittat i en mer seriöst svenskt magasin.

Inte nog med det, det var ju i samma nummer även en längre artikel om politisk instabilitet i Thailand. Återigen, intressant ämne men inget man förväntar sig att läsa om i en ombordtidning. Med risk för att minnas fel har jag även för mig att det var en artikel om oroligheter i Aten.

Så, heja SAS. Fram för mer bredd i ombordtidningen!
 
Toppen