Senaste nytt

Seeking Copenhagen - Miami (or North America) in March Buss. class

Schionning

Ny medlem
Hi All.
I am in desperate need to find a cheap Business class ticket with Star alliance on:
26 March CPH --> MIA (could be 1-5 days before - and could be any other destination in NA)
7 November MIA--> CPH (Could also be 8 Nov and could be any other destination in NA)
Any suggestions on good offers, where to buy and how?
Regards
Tomas

  1. Varifrån vill du börja din resa? CPH
  2. Var är din destination? MIA / FLL (Or any offer in NA would do)
  3. När vill/behöver du resa ut? 26 March /- 3 dagar
  4. När vill/behöver du komma hem? 7 Nov / + 1 Day
  5. Hur länge vill du vara borta? --
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  7. I vilken kabinklass? I Business class
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst med Star Alliance
  9. Vad är din budget? (per person) max 10-15.000 DKK per person
  10. Vad är det viktigaste för dig? Price
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen?
 

Senator

Moderator
Your return is outside of the current window of 330 days. I think if you travel outbound on or after 28 MAR you should be able to get a price below 12 000kr (DKK) per person. It looks like with a return date on 05 NOV, the price is 11,566 DKK

So if you wait two more days, you can play around with United.com to look for routes and prices. Please note, you must travel AFTER or ON 28 MAR for this to apply
 
Hej @Schionning / Tomas! :)

Her er et forslag med Air Canada og SAS, du bør kunne få noget til samme pris med United, Lufthansa og Swiss da de alle er en del af Star Alliance JV over atlanten.

Skærmbillede 2014-12-03 kl. 10.33.24.png
Edit: Kan se det er en dårlig rute med en overnatning i Heathrow jeg har fundet - det kan gøres meget bedre hvis man leger lidt med de forskellige flyselskabes hjemmesider.
 
Last edited:

Senator

Moderator
Hej @Schionning / Tomas! :)

Her er et forslag med Air Canada og SAS, du bør kunne få noget til samme pris med United, Lufthansa og Swiss da de alle er en del af Star Alliance JV over atlanten..

Du har ekonomiklass tillbaka... Priset kommer ligga på mellan 11 500 - 12 500kr (DKK) beroende av rutt och transfers. Då det flesta bolag har fönster på 330 dagar, så vänta 2 dagar så dyker "allt" upp för returen.
 
Du har ekonomiklass tillbaka... Priset kommer ligga på mellan 11 500 - 12 500kr (DKK) beroende av rutt och transfers. Då det flesta bolag har fönster på 330 dagar, så vänta 2 dagar så dyker "allt" upp för returen.
Måske skal jeg åbne øjnene - det er rettet nu. Men det er næsten samme pris i Business og præcis som du skriver lander Star Alliance JV på omkring 12.000 DKK - og så er der mulighed for at optimere rute/pointindtjening alt efter præferencerne.
 

Schionning

Ny medlem
Hej Christian. Tak for dit svar - jeg kan se det er her jeg kommer i problemer. Vi skal med et cruise 27 fra MIA so outbound skal være 26 eller alternativ 25 Marts. Hjem rejsen kan ligeledes kun være 7 eller 8 Nov.
Jeg syntes ikke jeg kan finde en Star Alliance JV billet på business til omkring de 12.000 pr mand. Vi er ligeleds interesseret i max antalt Eurobonus points - men det er kun pririotet 2.
KA
 

Senator

Moderator
Om du läser det vi skriver.. Deal för 12 000kr är resa från CPH EFTER 28 Mar :) Så du kan ej resa 26 Mar och få detta pris
 
Desværre @Schionning, Star Alliance JV kampagnen er fra 28. marts, Skyteam også fra 28. marts og Oneworld fra 27. marts.

Hvis i er villige til/har mulighed for at rejse med British Airways og American Airlines er det muligt at lande i MIA kl. 17:05 d 27. marts - det løber op i omkring 12.500DKK/pers.
 
Toppen