Senaste nytt

Missar Eurobonus Diamond - värt att bry sig?

Ser ut som att jag kommer missa Diamond med 2,500p om jag inte agerar innan 31/12. Är det lönt att bry sig?

2500 är ju en t/r till EU1 med SAS (typ CPH - TXL) inte så dyrt eller långt flyg, när det är så lite poäng hade jag gjort det. Diamond kommer förhoppningsvis bli bättre och där är ju en del perks, som Miramax skriver, softlanding till Guld, ge bort ett Guld Kort, lite billigare awards etc... Plus att om du visar kortet borde du få lite mera prio än EBG ;)
 
2500 är ju en t/r till EU1 med SAS (typ CPH - TXL) inte så dyrt eller långt flyg, när det är så lite poäng hade jag gjort det. Diamond kommer förhoppningsvis bli bättre och där är ju en del perks, som Miramax skriver, softlanding till Guld, ge bort ett Guld Kort, lite billigare awards etc... Plus att om du visar kortet borde du få lite mera prio än EBG ;)

Köp poängen, lär väl vara billigare än MR och tidslösero
 

Canadien

Medlem
Guld kommer jag utan problem upp i även nästa år, är mest longhauls med andra star alliance jag flyger, men iår gav jag sas lite extra flighter i europa i plus p g a hög intjäning. Så blir det ju inte 2015.

Soft landingen är ju bortkastad på så vis skulle jag tippa. Såvida man inte 'ärver' sin soft landing vidare ifall man klarar guld på egen hand nästa år?
 
Toppen