Senaste nytt

Minst dåligt? Best Western Arlanda Hotellby eller Best Western Park Airport Hotel

FF#1

Medlem
Fd. Park inn, är nog en av de sämsta hotellen jag har bott på. Slitet, mögel, äcklig frukost... Samt tunna väggar och allt sånt som hör till... Kör på hotellbyn
 

Jonas C

Medlem
Bodde på Park Inn i Januari och tyckte att det var helt OK. Det var knappast det bästa hotell jag bott på, men rummet i sig var rent (dock var inredningen riktigt ful, och utsikten deprimerande), sängarna var bekväma och badrummet fräscht. Efter en 11 timmars flygning i Economy från Japan var det riktigt skönt att kunna vila ut ordentligt, så jag var inte så kräsen med hotellet. Frukosten var dock väldigt spartansk och knappast den buffé som man normalt förväntar sig, men frallorna var färska och fullt ätbara. Shuttle bussen till Arlanda funkade hyfsat smidigt.
 

Chrille

Medlem
Kärnfrågan är om föd Park Inn har bytt regi eller om det är same-same som förr? Annars kan man ju hoppas att dom gjort en uppryckning....?

Av gamla Park Inn och BW hotellby hade jag valt hotellbyn alla dar i veckan.
 

jerixon

Medlem
Bor på dessa hotell ett par ggr per år. Tycker Hotellbyn är väldigt mycket bättre!
Bra frukost, trevligare rum och renare känsla. Inget av dem är topphotell, men det är stor skillnad mellan dem.
 
Toppen