Senaste nytt

Ny present i SAS Goodie bag

fcx

Medlem
Nu har det trillat ner en ny present i goddie-bagen: "SAS Package"


63r3pc4u03hfpeaokik36i2tb7mph2h.jpg


SAS Gadget organizer
Organisera dina saker och få ordning och reda när du reser.
Pennor, sladdar, telefoner, batterier och andra småprylar och passar perfekt i dit handbagage och går att hänga upp på stolen framför dig.
- Storlek: 21cmx 31cm

SAS Bagagevægt (op til 50 Kg)
Smidig baggagevåg, lätt att ta med på resan.
Inget mer gissande om väskan är för tung. Vågen är lätt och har ett ergonomiskt utformat handtag som gör det lätt att väga ditt baggage.
- Batteri är inkluderat
- Blå, tydlig Lcd display
- Vikten kan anges i både Kg och Lb

SAS fodralet för iPad
Ett slimmat och rejält skydd – upplev SAS nya A350 iPad-fodralet. Plyschvadderat och tillverkat i vattenavvisande material. Detta fodral erbjuder Er ett bra skydd samtidigt som den visar en fantastisk översikt över en SAS Airbus 350 XWB. SAS iPad-fodralet är ett lika enkelt som stilfullt fodral som skyddar Er elektroniska enhet.
- Extra hållbart
- Plyschvadderat skyddande foder
- Enkelt och elegant designöverdrag
- Anpassat för Apple iPad/iPad 2/iPad 3/iPad 4/Retina (med smart överdrag)
 
Nu har det trillat ner en ny present i goddie-bagen: "SAS Package"


Visa bifogad bild 29931

SAS Gadget organizer
Organisera dina saker och få ordning och reda när du reser.
Pennor, sladdar, telefoner, batterier och andra småprylar och passar perfekt i dit handbagage och går att hänga upp på stolen framför dig.
- Storlek: 21cmx 31cm

SAS Bagagevægt (op til 50 Kg)
Smidig baggagevåg, lätt att ta med på resan.
Inget mer gissande om väskan är för tung. Vågen är lätt och har ett ergonomiskt utformat handtag som gör det lätt att väga ditt baggage.
- Batteri är inkluderat
- Blå, tydlig Lcd display
- Vikten kan anges i både Kg och Lb

SAS fodralet för iPad
Ett slimmat och rejält skydd – upplev SAS nya A350 iPad-fodralet. Plyschvadderat och tillverkat i vattenavvisande material. Detta fodral erbjuder Er ett bra skydd samtidigt som den visar en fantastisk översikt över en SAS Airbus 350 XWB. SAS iPad-fodralet är ett lika enkelt som stilfullt fodral som skyddar Er elektroniska enhet.
- Extra hållbart
- Plyschvadderat skyddande foder
- Enkelt och elegant designöverdrag
- Anpassat för Apple iPad/iPad 2/iPad 3/iPad 4/Retina (med smart överdrag)

Är detta seriöst gåvor värda någon som spenderat 100 leg i ens kabiner!? Vem FAN jobbar på den där avdelningen?

Luktar med EBS presenter
 
Ha, ha. Kommer att le från örsnibb till örsnibb den dagen jag ser någon hänga upp den där gadget-grejen framför sig i kabinen... :D

Jag blir nästan förolämpad...vem är så j***a fan-boy aktig att man skulle använda ett sas ipad fodral...med "en fantastisk översikt av ett airbus 350 xwb" seriöst...De måste ha ställt in medverkan på ett par mässor och har ett gäng lådor med handouts över
 

fcx

Medlem
Jag blir nästan förolämpad...vem är så j***a fan-boy aktig att man skulle använda ett sas ipad fodral...med "en fantastisk översikt av ett airbus 350 xwb" seriöst...De måste ha ställt in medverkan på ett par mässor och har ett gäng lådor med handouts över

Jag tyckte att den var lite snygg, så om jag fick en så skulle jag säkert använda den. Men som årets enda diamantförmån, kom igen!
 
Toppen