Senaste nytt

Tips på hotel i Stockholm

Muts

Medlem
First time visitior i Stockholm, langhelg i julen (3 netter). Hvilket hotell er og anbefale og hvilket området for og bo så sentralt som mulig? Sett på hilton, radisson waterfront og Sheraton som mulige kandidater! Budsjett: 1500/natt (2 personer)
 

Magnus_K

Medlem
Några av mina rekommendationer är Elite Plaza, Scandic Anglais, Hotell Stureplan, Hotell Diplomat.
Alla dessa ligger centralt och nära till allt inom ett par minuter, Slottet, Djurgården med museum osv.
 

kristerj

Medlem
Jag trivs bäst på Hilton, mycket bra frukost och rummen med utsikt över Riddarfjärden, Gamla Stan o Djurgården är en upplevelse. Ett ytterligare plus är att personalen är mycket tillmötesgående.
 

Najk

Medlem
First time visitior i Stockholm, langhelg i julen (3 netter). Hvilket hotell er og anbefale og hvilket området for og bo så sentralt som mulig? Sett på hilton, radisson waterfront og Sheraton som mulige kandidater! Budsjett: 1500/natt (2 personer)

Du har bra kandidater där på klassiska hotell som håller bra klass rakt igenom. Om det finns rum inom budget de dagarna så blir det nog bra.

Om du inte hittar rum de dagarna så kan vi försöka hitta fler hotell som är värda att kolla in, beror ju lite på vad syftet med resan är med givetvis. Vill man ha hotell med lite puls finns det andra alternativ.
 

Morgan

Medlem
Hotell Skeppsholmen, Nobis och Miss Clara är tre andra bra alternativ. Själv är jag stort fan av Skeppsholmen, om man accepterar 15 minuters promenad in till stan.
 
Toppen