Senaste nytt

Intjäningsinfo av poäng borta?

MrMadsen

Medlem
Bara jag som inte får upp en poängöversikt på SAS när jag kollar biljetter längre?
 

Attachments

  • Screen Shot 2014-11-28 at 12.24.06.png
    Screen Shot 2014-11-28 at 12.24.06.png
    25,8 KB · Visningar: 255

MrMadsen

Medlem
Heh, lite synd, nu bangar man för att göra MR till malaga, om man inte har en screendump på poänginsamligen det skulle ge. Palla Malaga t/r och sen bara få 2k points :(
 

NotRyan

Medlem
Det finns absolut ingen anledning att fylla kabinerna till Sydeuropa (för MR) efter den här försämringen kan man ju konstatera...
 

MrMadsen

Medlem
Liten update från Twitter, än är inte hoppet ute!
 

Attachments

  • Screen Shot 2014-11-28 at 13.22.25.png
    Screen Shot 2014-11-28 at 13.22.25.png
    86,5 KB · Visningar: 300

MrMadsen

Medlem
För övrigt, när man bokat biljetterna, så får man ju som sej bör ett mail "Din resa <datum blah blah>", överst står det: "När du kommer tillbaka har du tjänat ytterligare 8000 EuroBonus-poäng och mellan 63 och 127 SAS Credits!", så om inte annat, så kan man se vilka poäng man får EFTER genomförd bokning.
 

ekf

Medlem
För övrigt, när man bokat biljetterna, så får man ju som sej bör ett mail "Din resa <datum blah blah>", överst står det: "När du kommer tillbaka har du tjänat ytterligare 8000 EuroBonus-poäng och mellan 63 och 127 SAS Credits!", så om inte annat, så kan man se vilka poäng man får EFTER genomförd bokning.
Fas det där får man inte varje gång. Jag har just nu två bokningar, inrikes operated by SK, där det saknas. Samtidigt har jag noterat att det är med på en annan bokning gjord samma dag... Väldigt konsekvent.
 
Toppen