Senaste nytt

Finns det någon inrikeslounge i Bangkok?

Mr.T

Medlem
Hejsan,

I jul kommer jag att åka ARN - BKK med Swiss i Business och sedan Bangkok - Koh Samui i Ekonomi. Jag har cirka 5 timmar i Bangkok och min fråga är om det finns någon lounge som det går att köpa sig in i inrikes terminalen.

Om inte skulle det gå att stanna i internationella terminalen och köpa in sig i en av dom loungerna där? Hur skulle ni göra??
 

Jacob

Medlem
Thai Airways har en inrikeslounge som du kommer in i om du har guldkort (och förstås reser med Thai). Även Bangkok Airways har en inrikeslounge.

Någon tredjepartslounge typ Louis Tavern känner jag inte till att det finns i inrikespiren. Tror inte heller du kommer in i någon av utrikesloungerna eftersom avgående och ankommande passagerare separeras med säkerhetskontroll emellan.
 

Mr.T

Medlem
Hejsan, det går snabbt här :). Går det att köpa sin in i loungen? Om det gör det vet du ungefär vad det ligger på? Har sökt men har hittat väldigt lite information.
 

edlundo

Medlem
Flyger du med Bangkok Airways ingår lounge även för passagerare i ekonomi. Dock inget större utbud. I övrigt finns inga alternativ, om du inte lyckas hitta någon på forumet som kan gästa.
 
Toppen