Senaste nytt

Brussels Airlines har öppnat sin nya lounge i Bryssel

Jacob

Medlem
I veckan var det invigning av Brussels Airlines nya lounge "The Loft" på Bryssels flygplats, en lounge som varit stängd under flera månader för renovering och som nu återöppnar som en helt ny lounge med en helt ny design. Loungen ligger i A-piren som används för alla Schengenavgångar, exempelvis flygen till Skandinavien, och är tillgänglig för passagerare…
 

jumbooze

Medlem
Jag tyckte det var hög servicenivå när jag var här.
Kan bero på at de var väldigt stolta över sin nya lounge :D
Maten höll en helt ok klass.
Napboxes skulle jag vilja se en bild på, jag vilade inte när jag var där.
 

fcx

Medlem
Har nu tillbringat nästan sex timmar i loungen och håller med om att det här blev en riktigt bra lounge.

Bilderna missar en av guldkornen: i ett av hörnen finns det privata bås med utsikt över plattan. Skönt avskilda från resten av loungen.

10417674_10152374263266216_181815226960967817_n.jpg
 
Tycker NI skall se fram emot att få besöka och utnyttja THE LOFT " Brussel Airlines " underbara lounge trevlig frukost buffe och loungen öppnar tidigt redan 05.00
0ab.jpg
000.jpg
000.jpg
0000.jpg
000000.jpg
 

Attachments

  • 00000.jpg
    00000.jpg
    92,4 KB · Visningar: 260

Jonas C

Medlem
Jag vill helst inte gå till SN loungen då den verkar lite tråkig.
SAS Loungen på Bryssel är extremt tråkig, inte mycket i mat eller dryckesväg. Nya Brussels Airlines The Loft är däremot väldigt trevlig, med bra utbud av mat och dryck.

Kommer man in i The loft med SAS PLUS?
Ja det gör man. Då SAS PLUS räknas som C inom Europa, så gäller Star Alliance lounge regler för Business Class.
 
Last edited:
Toppen