Senaste nytt

Tilgang til United Club lounger

Erik TL

Medlem
Jeg flyr med Lufthansa til Las Vegas med følgende Routing: OSL-FRA-DEN-LAS. reisen er i first med unntak av første leg. Etter 5 år som EBG er jeg nå kun EBS men kommer sterkt tilbake. Etter å ha lest litt om policy på lounge tilgang hos United er jeg i tvil om jeg har tilgang I Denver. Er det korrekt at man må ha *A Gold eller international business eller First? Slik jeg tolker reglene har ikke engang United Gold medlemmer eller reisende med Domestic First tilgang. Er det noen som vet om det hjelper at DEN-LAS er en del av en international reise?
 

SFC

Medlem
Om DEN-LAS är en del av en internationell resa i Business eller First bör du tillgång till United Club. Därmed kan du mumsa på minimorötter, kex och skölja ner det med isvatten :)

Fast jag är inte 100% säker, det kan vara så att det gäller "departure on an international flight" med United, och eftersom du ankommer med Lufthansa kan det ställa till det.
 

Senator

Moderator
"Same Day Travel Policy" gjelder i ditt eksempel. Det er 2 United Club i Denver på Terminal B. Ingen er spesielt bra.

Håper du legger poengene til ett program der man får 300% i F :) og ikke EuroBonus...
 

Erik TL

Medlem
Takk for svar! Så langt har ingen United lounge jeg har besøk imponert, men det er litt bedre enn i sitte utenfor :) tror nok besøket i FCT på Frankfurt tidligere på reisen blir et høydepunkt. Jeg er klar over at jeg kun får 200% på Eurobonus men det er akkurat nok til at jeg skal klare Gull i min opptjeningsperiode, så jeg prioritere status på mitt mest brukte selskap fremfor miles.
 
Toppen