Senaste nytt

Köpenhamn- Istanbul Turkish Airlines Economy Class Airbus A330

swede77

Medlem
En summering av hela upplevelsen: Effektiv och artig incheckning. Behagligt att flyga A330 på en med allt vad det innebär på en såpass kort flygning, sköna stolar, multimedia etc.Artig kabinpersonal och bra med varm mat och brett dryckessortiment.Flyger gärna A330 med Turkish Airlines på denna rutt igen!
 
Tack för att du tog dig tid att skriva! Vi testar och utvärderar widebody på en av tre avgångar i CPH just nu. Jag känner inte till betygssättningsprocessen men ser att du ger 7 av 10 möjliga. Vad skulle krävas för ett absolut toppbetyg?
 
Vi testar och utvärderar widebody på en av tre avgångar i CPH just nu.
Yes, det er vi nogen der har bemærket! :D Jeg snakkede med en af dine danske kollegaer på "Rejsemessen for Kvalitetsrejser" i København for nogle uger siden, men jeg glemte at spørge hvor længe det bliver ved - det er jo alt andet lige sjovere at flyve business på en widebody, selvom det er en kortdistancerute.
 
Tack för att du tog dig tid att skriva! Vi testar och utvärderar widebody på en av tre avgångar i CPH just nu. Jag känner inte till betygssättningsprocessen men ser att du ger 7 av 10 möjliga. Vad skulle krävas för ett absolut toppbetyg?


Betyg
  • 8/10 Incheckning:
  • 8/10 Kabin:
  • 8/10 Säte:
  • 10/10 Underhållningssystem:
  • 6/10 Mat och dryck:
  • 7/10 Service och bemötande:
  • 10/10 Punktlighet:
  • 7/10 Slutbetyg:
  • 8.0/10 Snittbetyg
Baserat på 1 review

Blev lite bakochfram när jag klippte ut men så ser den totala betygsskalan ut.
 

pep

Medlem
Tack för att du tog dig tid att skriva! Vi testar och utvärderar widebody på en av tre avgångar i CPH just nu. Jag känner inte till betygssättningsprocessen men ser att du ger 7 av 10 möjliga. Vad skulle krävas för ett absolut toppbetyg?
Jeg er meget glad og overrasket over at vi "endelig" har fået kontakt til TK på dette forum, hvor der har været rigtig mange gætterier gennem tiden. Hvis du vil gøre god PR for TK burde du starte en ny tråd under Star Alliance som f.eks. Turkish Airlines i Skandinavien - fakta, fordomme, fordele, nyheder, og misforståelser
 
Yes, det er vi nogen der har bemærket! :D Jeg snakkede med en af dine danske kollegaer på "Rejsemessen for Kvalitetsrejser" i København for nogle uger siden, men jeg glemte at spørge hvor længe det bliver ved - det er jo alt andet lige sjovere at flyve business på en widebody, selvom det er en kortdistancerute.
Vi har inga planer på att ta bort den. Det verkar som om marknaden vill ha produkten. Men som sagt, utvärdering pågår. Om vi kommer till ett annat beslut så hoppas jag komma ihåg att meddela här.
 
Jeg er meget glad og overrasket over at vi "endelig" har fået kontakt til TK på dette forum, hvor der har været rigtig mange gætterier gennem tiden. Hvis du vil gøre god PR for TK burde du starte en ny tråd under Star Alliance som f.eks. Turkish Airlines i Skandinavien - fakta, fordomme, fordele, nyheder, og misforståelser
Hej @pep TK är nu Skandinaviens näst största eller tredje största internationella flygbolag (lite beroende på marknadsområde) mätt i antal bokningar gjorda i Skandinavien. Jag tror att perioden då majoriteten inte kände till bolaget generellt sett är över. Nu koncentrerar vi oss på att svara så gott vi kan på de frågor vi får, antingen genom detta och liknande forum, samt genom direkte hänvändelser. Ca 10% av alla resande hör av sig till sitt flygbolag, antingen före, under eller efter resan av vitt olika skäl. För vår del innebär det ca 12,000 samtal och email från skandinaviska passagerare varje månad som besvaras av 3 personer samt stationspersonal på varje flygplats.
 
Betyg
  • 8/10 Incheckning:
  • 8/10 Kabin:
  • 8/10 Säte:
  • 10/10 Underhållningssystem:
  • 6/10 Mat och dryck:
  • 7/10 Service och bemötande:
  • 10/10 Punktlighet:
  • 7/10 Slutbetyg:
  • 8.0/10 Snittbetyg
Baserat på 1 review

Blev lite bakochfram när jag klippte ut men så ser den totala betygsskalan ut.
Tack! Då verkar det hyfsat lätt för oss att nå ännu högre. Tack för konkret input!
 

Alf

Medlem
Tack för att du tog dig tid att skriva! Vi testar och utvärderar widebody på en av tre avgångar i CPH just nu. Jag känner inte till betygssättningsprocessen men ser att du ger 7 av 10 möjliga. Vad skulle krävas för ett absolut toppbetyg?

Vilken av avgångarna flygs med 330? Jag har en bokning under mellandagarna med kvällsflyget till IST och vidare till KUL i C. Seatingen jag har fått verkar vara A321.
 
Toppen