Senaste nytt

Mail om poängregistrering för EuroBonus Shopping

AndersFT

Ny medlem
Häromdagen ramlade det in lite poäng som jag tjänat in via shoppingpartners. Även om det tar lång tid att få poäng så har jag vad jag kan se fått alla poäng till slut. Ibland kommer dom snabbt och ibland dröjer det upp till 4 månader och så kommer flera köp som en sammanlagd summa.

Något som jag inte sett tidigare är ett mail om att poängen kommit in. Är det nytt eller är det bara jag som inte sett dom förut?
 

Attachments

  • EBShopping.jpg
    EBShopping.jpg
    86 KB · Visningar: 233

EBGGOT

Medlem
Jag har fått 2 mail om att jag skall ha fått poäng överfört, men inga poäng har kommit in på kontot ... briljant ...
 

AndersFT

Ny medlem
Jag har nu fått tre mail, två igår (13/11) och ett idag (14/11) med uppgifter om 711, 311 resp. 777 poäng. På mitt EB konto redovisas det som en post á 1799 poäng den 6/11. Inköpen gjordes i Augusti.

Jag kollade lite bakåt och det snabbaste jag fått in poäng på var ett inköp på Dustin, där poängen gick in efter 18 dagar. Det långsammaste är ett inköp som gjordes 10/4 och då kom poängen tillsammans med andra inköp som en klumpsumma 30/7.
 

Impendill

Medlem
Helt värdelöst!
Man har satsat på ett fungerande system och tagit åt sig den kritik man fått, ändå fungerar det inte!

Jag har fått ett sådant mail som ovan. På ett köp där poängen fördes över för 2 månader sedan.

Sen har jag en hel del poster som numera står som överförda poäng sedan 14 dagar tillbaka men poängen har inte kommit in på mitt EB-konto.

Skandal!
 

Joakim P N

Medlem
Helt värdelöst!
Man har satsat på ett fungerande system och tagit åt sig den kritik man fått, ändå fungerar det inte!

Jag har fått ett sådant mail som ovan. På ett köp där poängen fördes över för 2 månader sedan.

Sen har jag en hel del poster som numera står som överförda poäng sedan 14 dagar tillbaka men poängen har inte kommit in på mitt EB-konto.

Skandal!
Jag fick också mailet långt efter att poängen faktiskt kommit in ;)
 

AndersFT

Ny medlem
Verkar vara lite random... Jag såg på shoppingsiten att de var redovisade som "överförda" för cirkus 14 dagars sedan. Har en sista transaktion som kom in som "överförd" häromdagen, vi får väl se när dom dyker upp.
 

Crille81

Medlem
Har aldrig fått något mail angående poäng från EB shopping men har alltid fått in alla poäng men som sagt det tar lite olika tid men de kommer iaf :)
 

Blummz

Medlem
Fick också mail om att 814p vart överförda. Har inga framtida transaktioner men poängen har definitift inte kommit in än. Sedan så har jag inte fått någon bekräftelse om SAS mottagit min anmälan om saknade poäng. Verkar som om det inte riktigt fungerar än. De kanske tweakar systemen nu?
 
Toppen