Senaste nytt

Ud over Atlanten med United Business Class - München-Houston t/r

obs

Medlem
Til prisen var jeg egentlig ganske godt tilfreds med turen. Der var ikke noget ekstraordinært eller luksuriøst over den, men generelt forløb det hele uden problemer, og de små ting der ikke fungerede, var nu ikke noget som generelt ødelagde oplevelsen. Ville jeg flyve United Business class igen? Hvis prisen er i orden, så bestemt ja. Jeg følte mig…
 

Jacob

Medlem
Tak for en meget god og detaljeret anmeldelse, OBS!

United er ikke de bedste i klassen, men jeg tror ​​de har forbedret deres produkt i de seneste år.
 
Jeg vil tilslutte mig Jacob, tak for en meget meget fin og fyldestgørende anmeldelse!

Jeg havde selv fornøjelsen af United for godt 14 dage siden og min oplevelse var ikke helt ulig din. Flink og venlig betjening, men ikke samme sans for detaljen som man oplever andre steder...

United har et ganske udemærket produkt der dog på ingen måde er klasseledende - men igen en afvejning mellem pointindtjening, pris og så meget andet - jeg kan udholde meget så længe sædet bliver fladt :)

Desserten du fik var faktisk noget mere imponerende end hvad jeg fik i Global First!!
 
Toppen