Senaste nytt

Nytt Diamantnivå og loungetilgang for sølvmedlemmer - vi oppsummerer nye SAS EuroBonus 2.0

H

Holmion

Guest
1.april er det premiere for det som internt har fått navnet EuroBonus 2.0 - en betydelig oppfrisking av SAS lojalitetsprogram som i dag har 3,2 millioner medlemmer. Det innføres et nytt medlemsnivå over gull, kalt EuroBonus Diamond. En annen viktig nyhet er en ny app som gjør det mulig å ringe gratis til andre EuroBonusmedlemmer.…
 

jon1986

Ny medlem
"Det nye Diamondnivået introduseres formelt 1.apri, men EuroBonus kommer til å vurdere sine medlemmer i et retroaktivt lys.
Dette stemmer tydeligvis ikke. Jeg hadde over 150.000 poeng i min forrige kvalifiseringsperiode, men får allikevel ikke Diamond.
Skal man "straffes" for å ha "feil" kvalifiseringsperiode?
 

City2014

Ny medlem
"Det nye Diamondnivået introduseres formelt 1.apri, men EuroBonus kommer til å vurdere sine medlemmer i et retroaktivt lys.
Dette stemmer tydeligvis ikke. Jeg hadde over 150.000 poeng i min forrige kvalifiseringsperiode, men får allikevel ikke Diamond.
Skal man "straffes" for å ha "feil" kvalifiseringsperiode?
Det samme skjedde meg. 150 000 poeng 31 oktober. Har nå 50.000 siden 1. Nov. Jeg er veldig misfornøyd, trodde SAS skulle verdsette sine gode kunder som flyr ofte på og på dyre billetter, Tipper dette gjelder 25% av gullmedlemmene som fly fløy for over 100 000 poeng i 2013. Jeg ble utrolig skuffet. Hadde sette fram i mot et nytt kort i april. Nå gidder jeg ikke mer med SAS, skifter til andre selskap og Go. Håper alle som er i samme situasjon kan gi beskjed til SAS på gold@sas.no... Veldig dårlig start på eurobonus 2.0!!
 

City2014

Ny medlem
"Det nye Diamondnivået introduseres formelt 1.apri, men EuroBonus kommer til å vurdere sine medlemmer i et retroaktivt lys.
Dette stemmer tydeligvis ikke. Jeg hadde over 150.000 poeng i min forrige kvalifiseringsperiode, men får allikevel ikke Diamond.
Skal man "straffes" for å ha "feil" kvalifiseringsperiode?
Det samme skjedde meg. 150 000 poeng 31 oktober. Har nå 50.000 siden 1. Nov. Jeg er veldig misfornøyd, trodde SAS skulle verdsette sine gode kunder som flyr ofte på og på dyre billetter, Tipper dette gjelder 25% av gullmedlemmene som fly fløy for over 100 000 poeng i 2013. Jeg ble utrolig skuffet. Hadde sette fram i mot et nytt kort i april. Nå gidder jeg ikke mer med SAS, skifter til andre selskap og Go. Håper alle som er i samme situasjon kan gi beskjed til SAS på gold@sas.no... Veldig dårlig start på eurobonus 2.0!!
Snek seg inn et par skriveleifer her, sånn går det når man er forbanna og skriver på IPad.... Budskapet kom vel fram. SAS trenger å få denne beskjeden..
 
Toppen