Senaste nytt

Bli medlem og skriv en anmeldelse - få gravert bagasjelapp

grete

Ny medlem
Vi søker etter flere erfarne reisende som vil bidra til BusinessClass anmeldelser. Om du blir medlem denne uken og skriver en anmeldelse om et valgfritt hotell, fly eller lounge så sender vi deg en personlig og gravert bagasjelapp i metall. Bagasjelappen vil inneholde dine personlig kontaktinformasjon; navn, telefon, epost etc. Den kan hjelpe deg godt…
 

Hkrabell

Ny medlem
Bodde nettopp fire dager på Radisson Park i Stavanger og fikk på grunn av Curling EM i byen oppgradering til Business rom uten ekstra kost. Referansen var at jeg hadde fløyet SAS:)
En hyggelig overraskelse på et hotell med helt nytt treningsrom!!
 

Bell88

Ny medlem
Hadde en super tur med SAS business fra Chicago til København i august.
Hadde relativ lang transit i Chicago og mannen i SAS skranken sa at jeg hadde god tid å dra inn til Chicago for en liten matbit, og kom med diverse anbefalinger til restauranter.
Super service på alle nivå ,som alltid .
 

torstein

Ny medlem
Jeg prøvde å delta i dette nå, men sliter med å få lagt til bilder. Når man trykker på "Legg til bilder" skjer det ingenting. Kanskje greit å fikse denne bug'en før man krever bilde?
 
Fløy business fra HongKong til Singapore med Singapore airlines i forrige mnd.
Fantastisk service med vinsmaking og superblide vertinner som gjorde reisen til det lille ekstra.
 

Darza

Ny medlem
Bodde på Capital Hotel i Stockholm i 3 dager.
Helt supert place, fint rum og god mat med hyggelig personal.
Kunde hat lit mer utbud på frukosten kanskje.
 

kniden

Ny medlem
Floy business med AirCanada for n'te gang Calgary London/Frankfurt.
Menyen er den samme kjedelige hver gang. Det er fantastisk a fly siste bit med SAS eller Lufthansa til Norge. God mat og blide flyverter.
 

toroh

Ny medlem
La inn anmeldelse av Lounge men fikk ikke lastet opp noe bilde, det fungerer ikke... regner med at jeg alikevel kvalifiserer til gravert bagasjelapp?
 

PaalJ

Ny medlem
Reiste Oslo - Dubai - Oslo på business i november.. Som alltid en fantastisk opplevelse fra FastTrack på Gardemoen til service og mat ombord.
 
Toppen