Senaste nytt

Nu öppnar Businessclass.se för köp sälj i forumet

Gnopps

Medlem
I Businessclass-teamet har vi länge märkt av en önskan om att kunna köpa, sälja, byta eller ge bort någon av alla de reserelaterade produkter vi användare har. Således är vi nu glada att få presentera vår Marknadsplats! På Marknadsplatsen kan du annonsera om reserelaterade produkter du vill bli av med eller behöver. Det kan vara…
 

ESSA

Medlem
Gå till Forum, sedan klicka på din profil.
Där kan du se antal inlägg du har skrivit.

Märkligt detta... Det sägs att jag skrev mitt inlägg 16:56 idag.
Då var jag på IKEA och långt ifrån den padda som jag skriver att jag behövde hjälp ifrån...
Har nåt riktigt gammalt inlägg råkat ramla in först nu?

Edit (Skulle citerat mitt inlägg ovanför Dr Miles...)
 
Märkligt detta... Det sägs att jag skrev mitt inlägg 16:56 idag.
Då var jag på IKEA och långt ifrån den padda som jag skriver att jag behövde hjälp ifrån...
Har nåt riktigt gammalt inlägg råkat ramla in först nu?

Edit (Skulle citerat mitt inlägg ovanför Dr Miles...)
Det var da kommentaren blev indlæst fra forsiden :)
 

Samosaguas

Medlem
Någon som vet om man måste göra något särskilt för att komma in på Marknadsplatsen efter att man har nått över 50 inlägg på forumet?
 

Palazzi

Medlem
Någon som vet om man måste göra något särskilt för att komma in på Marknadsplatsen efter att man har nått över 50 inlägg på forumet?

Kräver troligen en viss manuell handläggning från moderatorernas sida. Skicka ett PM :)

Kanske väntar de in att en större grupp ska ha passerat 50 inlägg. Blir ju lite "onödigt" jobb om man skicka upp en medlem med 51inlägg direkt, trots att det väntar många medlemmar med 46-49 inlägg.

Kan ju önska att det automatiseras :)
 
Toppen