Senaste nytt

Du Business class medlem på SK1430 idag cph-arn !

Status
Stängd för vidare inlägg.
du får härmed priset som kvällens största i***.

Du kommer in med en oversize väska med business class tag på ett knökfullt plan och gör ditt bästa att vålda in väskan på rad4, inser att den inte ryms där och säger till din kollega/kompis med ett hånflin att " det där får minsan kabinen kärringen ta hand om " och går.

Kabin personalen kommer efter en stund och försöker hitta ägaren av denna väska och sen efterlyser just dig med businesclass.se taggen på bagaget i radiosystemet men du sjunker bara djupare ner i stolen din.
Klockren reklam för forumet by the way.

När dom inte lokaliserat dig så väljer dom att plocka ner ditt bagage och transportera detta ner i cargo då först vaknar du och säger som svar på frågan hur du hade tänkt att dom skulle kunna stänga luckan till overhead utrymmet..nee men den måste någon ha flyttat på...
jag satt på rad 5C och jag tillsammans med min kollega kunde inte missa din föreställning då du misslyckats med att få in din väska och kallar Pursern för kärring som gott kan ta hand om det du tydligen misslyckats med.

Du äger kort och gott ingen ryggrad, jag hade hoppats att flertalet av oss här på forumet är vana resenärer men hade tydligen duktigt fel på den punkten.
 

TreD

Medlem
Ännu ett skäl att inte ha Businessclass.se-träffar - pilsnern i all ära.
Du (TM) skulle gått fram i galley och smygfluktat på manifestet.
I det som nu måtte återstå av vårt samhälle (deriverat ur 'hålla samman') är skamstraffet det mest effektiva!
 

TreD

Medlem
För att hålla tråden varm - till varnagel för delinkventen! I will be back later.
 
Last edited:
jag trodde man kunde placera flera vuxna människor på en och samma plats men det finns alltid ngr som förstör..ungefär som i rusningstrafiken på morgonen...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen