Senaste nytt

Klantigt: hittar inte min 2-4-1-voucher. Vad göra?

jsm

Medlem
Hej alla

Tänkte precis boka en 40-årsresa till mig och frugan men hittar nu inte min voucher... Klantigt som sjutton.

Vad göra? Är det kört eller kan jag be AmEx att kolla upp vouchernumret?
 

agehall

Medlem
Vouchernummer? Det finns inget sådant. Det enda du får hem är ett brev som säger att vouchern är utställd. Resten är elektroniskt.
 
  • Gilla
Reactions: jsm
6 år senare. Får man fortfarande ett brev i brevlådan om vouchern?

jag trodde man skulle kunna se vouchern någonstans, sas-app, amex-app, sas.se. Tänkte det skulle finnas info om giltighet mm.
 

JohanGE

Medlem
Uppnådde 1 av 2 (Elite) i förra veckan, men ser heller inte den nya vouchern någonstans. Gjorde enligt ovan, men det finns endast 1st voucher som förfaller 2020. Kanske finns en viss fördröjningstid, eller måste man boka upp de äldsta först?
 

Mikado

Medlem
Uppnådde 1 av 2 (Elite) i förra veckan, men ser heller inte den nya vouchern någonstans. Gjorde enligt ovan, men det finns endast 1st voucher som förfaller 2020. Kanske finns en viss fördröjningstid, eller måste man boka upp de äldsta först?
Testa att boka för 4 personer, då brukar även voucher nr 2 dyka upp.
 

JohanGE

Medlem
Testa att boka för 4 personer, då brukar även voucher nr 2 dyka upp.
Tack för tipset, men det fungerade dessvärre inte. Men jag tänker mig att man får väl ändå alltid hem ett brev från Amex efter en viss tid. Har ingen brådska att boka med denna voucher då jag har en som löper ut nu 2020 också.
 
Toppen