Senaste nytt

MR: Sökes 30k miles för M&M gold

Hudik

Medlem
Hej,

jag bor numera i Sverige efter många år i Tyskland och Österrike med Lufthansa / Austria / Swiss som favorit bolag. Jag ligger nu på 68k miles i M&M och behöver samla 30k för att nå guld nivå igen.

Flyger lättast från Sundsvall eller Arlanda.

Hur når jag 30k M&M billigast?

Tack på förhand och hälsningar

Markus
 

MarcusC

Medlem
30k är relativt mkt inom M&M. Från ARN borde det ev vara flyga LX First via ZRH brukar ju kunna finnas lite kampanjer..
 

henrik l

Medlem
Vet inte hur kreativ du vill vara. Men en eco+ med LH till HKG ger väl beroende på bokningsklass, mellan 16-22 k miles med 25% bonus. Sedan ett MR med Eva HKG-CGK ger 10k till.
 

Magnus_K

Medlem
@Hudik
Funderar inte på att köra F till San Francisco? Nytta och nöje i ett liksom :)
Då får du tillräckligt med poäng och kan njuta av god skumpa hela vägen.
Swiss och Austrian har en del sköna erbjudande också på business och F.
 

Magnus_K

Medlem
btw, glömde lägga till en sak vet inte om jag är helt ute och åker nu men verkar ibland som det finns bättre F erbjudande om man bokar via appar:na som finns för M&M bolagen.
Kollade häromdagen och det fanns en del sköna hos Swiss.
 
For satan mand hahah :) kan du inte hitta en tråkigare tur än IST-UME? :) sjukt random flygning
Det fede var at det var en full fare business der var relativt billig = mulighed for rigtigt mange connections tror man kan lave 20.000Ish miles for 10.000-12.000 ;)

Tråkigare? GVA-ZRH T/R alt for mange gange? :p

Ellers findes der jo CPH-NYC Star Alliance JV dealen... Men den bookes i P så ikke super attraktiv som MR
 
Toppen