Senaste nytt

Jag ska flyga Aegean Airlines!!!

Jonas C

Medlem
Om två dagar är det äntligen dags för årets största flyghändelse. Jag ska nämligen flyga med ett av världens mest sällsynta och eftertraktade flygbolag, nämligen Aegean Airlines. Många har ju som nämnt ett guldkort hos detta flygbolag, men hur många har egentligen fått chansen att sätta sin fot ombord på deras flygplan?

Jag kunde i varje fall inte i min vildaste fantasi tänka mig att jag någon dag skulle få tillfälle att flyga ombord på detta ytterst sällsynta flygbolag, och ännu mindre att resan skulle ske från Arlanda.

Många kanske har undrat hur ett Aegean boardingkort ser ut med Miles&Bonus guldkort inlagt. Och det är närmast min plikt att ge svar på denna fråga.

image.jpg

Bortsett från Singapore Airlines Suites, kan jag inte komma på något annat flygbolag ger dig ett guldfärgat boardingkort. HELT fantastiskt! Håll er uppdaterade under de närmaste dagarna för fortsättningen på denna liverapport!

(Vänligen observera att min over enthusiasm är delvis ironisk)
 

Olle A

Medlem
Och jag flyger Aegean till Aten 2 veckor senare ! Kan t.o.m. bli en resa Aten - London ser det ut som. Det känns som ett litet tack för flera års guldkort. :)
 
Toppen