Senaste nytt

Emirates Lounge, Auckland - Fullproppad lounge

En lounge som skulle behöva expandera till dubbla storleken. Med 3 st A380 avgångar på kort tid fylls den här loungen till bristningsgränsen och det finns inget lugn stämmning någonstans. Loungen ligger en 10-15 min promenad från dom 3 st gaterna Emirates använder vilket gör att man måste lämna tidigt för boarding. Ett bra tips…
 

Jacob

Medlem
Jag har bara besökt den gamla Emiratesloungen i Auckland (den flyttade för något år sedan en våning upp, låg nedanför rulltrappan innan) men jag var väldigt nöjd med besöket och framförallt det då närmast enorma utbudet av mat och dryck. Dessutom suverän service.
 
Jag har bara besökt den gamla Emiratesloungen i Auckland (den flyttade för något år sedan en våning upp, låg nedanför rulltrappan innan) men jag var väldigt nöjd med besöket och framförallt det då närmast enorma utbudet av mat och dryck. Dessutom suverän service.
Du har rätt i att utbudet på mat och dryck är enormt men med den enorma passagerarkapaciteten 3 st A380 har så blev det tyvärr ganska svårt att hitta en sittplats bredvid varandra i den här loungen.
 
Toppen