Senaste nytt

United Business Class Buenos Aires-Houston - Bra hård produkt men trist mat

Jag vet inte om jag skulle säga att det var värt 5000 kronor extra för denna business-resa. Maten var tråkig, servicen var väldigt amerikansk och tjenis och gör mig inget egentligen men blir kanske inte så exklusivt. Stolen däremot var skön och bra men hade jag vetat att jag skulle få så ont i tanden…
 

Jacob

Medlem
De amerikanska flygbolagen brukar väl inte vara kända för sin flygmat, även om jag har en känsla av att det blivit något bättre numera.

Är det för övrigt korrekt som det ser ut på bilderna att ingen bricka användes för middagen? I så fall är det ett stort plus i kanten.
 
Jacob: Ja det stämmer att de körde servering utan bricka. I alla fall till middagen. Det är ju helt klart plus i kanten.

Sven: Jag fick poäng enbart som för en ekonomi-flygning.
 

gusten

Medlem
Hur var konfigurationen i kabinen, @Jonas Forslin? På SeatGuru verkar det som om vissa säten är vända bakåt (http://www.seatguru.com/airlines/United_Airlines/United_Airlines_Boeing_767-300_B.php) vilket jag ogillar. Om så var fallet, hur upplevde du detta?
 
Det var inget av flygen med den konfigurationen jag flög så jag kan inte riktigt svara på hur upplevelsen var. Även på British Airways finns det väl vissa säten som är bakåtvända men jag vet inte heller där hur det upplevs eftersom jag inte åkt med dessa heller.
 
Toppen