Senaste nytt

Första bilderna på välkomstpaketet för EuroBonus Diamond

Jacob

Medlem
Den 1 april var det premiär för nya medlemsnivån i SAS bonusprogram EuroBonus - Diamantnivån, tillgänglig för de som tjänat ihop 100.000 baspoäng eller gjort 100 flygningar med SAS under sitt kvalificeringsår. Lagom till påsk anlände välkomstpaketet, vi har de första bilderna. Alla foton: Jacob Molin I ett vågigt kuvert med en matchande helsvart färg,…
 

Lounge4me

Ny medlem
Fast jag måste säga att som nuvarande guldkund som jag är med automatik för att jag har ett travelpass,årskort, så när jag kollade gäller samma ifall travellpasset är köpt i år. Jag har haft det i 3 år, det börjar gälla den 13 jan men är betalt i slutet av dec. Så då får jag inte Diamond i år för att jag betalde lite i förskott på kortet som börjar gälla i år.
Helt sjukt enligt min bedömning, bestraffad för att de fick pengarna i förtid.
 

P-m Nilsson

Ny medlem
100 resor per år? Känns ju rätt trist om man måste flyga så ofta bara med SAS, ska ju vara ett nöje och inte ett ont måste. Gissar att de flesta som har en lägre nivå är lyckligare.
 

Mikael64

Medlem
Det behöver ju inte bli 100 resor på ett år. Lite lättare kanske med att få ihop 100.000poäng istället. Det gäller att tänka "smart" och utnyttja kampanjer mm så brukar det gå ganska bra.
 

Dubbel C

Medlem
Fråga. Jag fick Diamond status i slutet av april och har inte fått sett röken av detta paket. Fick ett kort efter mail-tjat, men inga taggar och inget smartpass. Har detta drabbat flera? Mailen har gått varm till diverse eb-ansvariga och alla lovar saker men ingenting händer. Jag är inte travelpass kund och har varit guldkund i 7-8 år. Man blir lätt oroad.
 
Toppen