Senaste nytt

Icare Lounge, Paris CDG, Terminal 1

Jacob

Medlem
En mycket liten lounge med en ganska mörk och gammal inredning. Dock tumme upp för mycket vänlig personal och gratis champagne.
 

Åbobo

Medlem
Jag måste tillägga att champagnen som påbjuds är rätt så dyr, Ruinart. Kostar ca 50 euro i Finland. En gång insåg de att det fanns för få bubblor så de öppnade en ny flaska för mej. Annors, som beskrivet i inledningen, är det inte mycket att äta. Så, drick ett eller två glas dyr champagne och flytta över till LH/SK lounge
 

Åbobo

Medlem
Jag måste tillägga att champagnen som påbjuds är rätt så dyr, Ruinart. Kostar ca 50 euro i Finland. En gång insåg de att det fanns för få bubblor så de öppnade en ny flaska för mej. Annors, som beskrivet i inledningen, är det inte mycket att äta. Så, drick ett eller två glas dyr champagne och flytta över till LH/SK lounge.
Inbjudan kan fås för Diners Club kort.
 

Jockezona

Medlem
Bra recension som vanligt.

Om man landar på 2G så åker man alltså tåget till terminal 1, om jag förstod det rätt?
Sen efter besöket om man ska till 2E för vidare resa till JFK är det tåget från terminal 1?
 

JAB

Ny medlem
Sliten og meget liten lounge. Ikke verdt et besøk. Den er overfylt spesielt når La Compagnie har sine flyvninger ettersom et helt fly har adgang til en så liten lounge. Toalett finnes utenfor. Matuvalget er magert, men ok utvalg av drikke.
 
Toppen