Senaste nytt

The Goring – En historisk oas i London

Lätt vemodiga lämnar vi hotellet, men vi vet att vi kommer tillbaka en dag. Om du är en av de många som har låtit dig förföras av den engelska TV-serien Downton Abbey och om du drömmer om ett stort lantställe på landet, ja så kommer du också att känna att du har hittat ditt andra…
 

Senator

Moderator
Det kan vara min kärlek till London och att jag är anglofil. Det kan också vara att jag mer och mer inser att i jagande efter hotellpoäng så missar man pärlorna; de små lokala hotellen.

Nu är inte The Goring billigt på något sätt, men det är ett "aspirational hotel" som jag ser det.

Trots att jag själv är ingen Afternoon Tea fantast själv är det roligt ibland. Det här bland det bästa jag har läst på BC.se på länge. En lysande recension. Hoppas vi ser mer av detta!
 

Jason BusinessClass

Team BusinessClass
En helt super artikkel om The Goring. Bra å lese om et topp 10 hotell i London. Gratulerer Lena med din første artikkel på BusinessClass, slikt vil vi se mer av :)
 

Igorius

Medlem
Härligt att ett tilltalande hotell utanför de stora kedjorna uppmärksammas! Särskilt i London föredrar jag för egen del att lyfta blicken från poängjakten och fokusera lite mer på känsla.
 

sembl

Medlem
En trevlig genomgående rapport på ett klassiskt hotell. Har aldrig bott där men väl drickit bubbel i baren.
 

swede77

Medlem
Trevligt, här skall jag bo vid nästa resa till London. 2014 blir året då jag fokuserar på boutique hotell istället för att jaga poäng.

Tevlig rapport.
 
Toppen